torsdag 26 november 2009

trött så trött

Jag är fan helt jävla slut, det har ju gått i ett de senaste månaderna som ni vet. Men denna veckan har jag varit förkyld och för ovanlighetens skulle lyssnat till det å inte tränat. Det var dock hockeybockey igår å det fick jag sota för inatt när jag hostade konstant mellan 0100 och 0200...

Men nu är det bara en dag till som skall uthärdas, sedan är det en hockeymatch i månkväll som skall dömas å därefter åker jag till Shanghai i en och en halv vecka.

Känns som att jag skulle ha kört på denna veckan med, för nu när jag lugnade ner mig verkar det som att allt kom ikapp mig, har varit konstant trött hela veckan.. Hoppas det blir bättre nästa vecka, men då blir det ju jobb hela dagarna och sen flänga runt i Shanghai på kvällarna... brukar va rätt slitsamt, men skojj, försöker se fram emot det men just nu är jag bara trött...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar