måndag 31 augusti 2009

Snart dags!

Japp, nu drar hockeyn igång igen!

På torsdag är det träningsmatch i J18 Div 2 som står på programmet. Ska dömma tillsammans med två Växjödomare jag inte dömt med innan tror jag.

På fredag börjar domarkursen nere i Växjö, det är alltså kursen för Div 3 som gäller i år! Pluggar regler då jag hade dåligt resultat på regeltestet förra året. I år accepteras det inte något dåligt resultat, jag måste klara det annars får jag inte gå Div 3.

Sedan på måndag åker jag till Shanghai och kommer hem på Lördagen, då bär det direkt av till Kräftskiva tillsammans med alla vännerna. Det blir inte en lugn stund! Det ska ju tränas styrketräning på kvällarna med. Veckan på jobbet kommer bli tuff den med då jag planerar att vara ledig på fredag för att hinna tvätta å packa mm inför resan å domarkursen, dessutom ska katterna iväg till Farmor för att bo där under tiden jag är borta.

Jag är nog Värnamos enda inbitna Thrash Metal fan tror jag. Iaf som jag känner till, så bäst å försöka sprida denna underbara musik vidare!

Här kommer Megadeth - Peace Sells!



Goonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar